Fotografia produktowa, czyli produkt w centrum uwagi

Wiele z agencji filmowych czy reklamowych posiada obecnie w swoim portfolio usługi z zakresu fotografii produktowej. Przykładem jest Pink Media Filmowe Studio Reklamy. Na jego stronie http://pink-media.pl/, poza ofertą typowych produkcji filmowych i telewizyjnych, możemy znaleźć między innymi wykonywanie zdjęć reklamowych produktów. Takie rozszerzenie oferty wynika z potrzeb rynku. Coraz więcej firm zainteresowanych jest profesjonalną fotografią produktową.

Jej zadaniem jest przedstawienie asortymentu w korzystnym świetle i pod właściwym kątem. Badania dowodzą, że tego typu zabiegi mogą nawet kilkukrotnie zwiększyć sprzedaż. W wyniku realizacji zleceń powstają zdjęcia ukazujące zarówno specyfikę fotografowanych produktów, jak i ich cechy oraz zalety. Takie fotografie wykonywane są z reguły w warunkach studyjnych. Ale istnieje także możliwość zrobienia zdjęć w zaaranżowanych scenografiach.
Fotografia produktowa ma rzecz jasna zachęcić odbiorcę do zakupu konkretnego produktu. To idealne rozwiązanie dla sklepów on-line, serwisów aukcyjnych czy serwisów ogłoszeniowych. Tutaj dobre zdjęcie produktu jest na wagę złota. Zdjęcia tego typu stanowią także doskonałą ilustrację do drukowanych materiałów promocyjnych.

Wykorzystywane są na bilbordach, plakatach, w katalogach, broszurach czy różnego rodzaju ofertach. O tym jak ważna jest rola fotografii produktowej świadczą wyniki badań, które jasno stwierdzają: Aż 90 % klientów dokonuje decyzji o zakupie danego produktu, na podstawie jego wyglądu, czyli zdjęcia zamieszczonego przy opisie. Dlatego wykonanie fotografii produktowej dobrze jest zlecić profesjonalistom, którzy wiedzą wszystko na temat właściwego oświetlenia, techniki wykonywania zdjęć oraz ich obróbki i retuszu.

Źródło: http://pink-media.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *